Kärlek ?

Typiskt att jag ska bli sjuk nu . Känner mig trött som fan förkyld och har feber. Kunde inte sova inatt , tur att jag har någon som håller mig sällskap ;)

Sitter och kollar på one tree hill när haley och nathan gifter sig . hayles pappa sa nåt som va så grymt bra . Alla snackar skiiit om att  det aldrig kommer hålla när man hittar någon när man är 18,19,20 år men det e bara skiiit snack. Mina föäldrar träffades ännu tidigare och dom håller fortafrande ? Det spelar ingen roll hur gammal man är utan óm man har nåt i huvudet och hur erfaren man är. Har man inte gått igenom saker, gjort dumheter och misstag, fått sitt hjärta krossat och lekt av sig lite så spelar det ingen roll om man e 40 år det kommer inte funka lika bra som med en som kan allt det där.  Som haleys pappa sa " man får köra bil när man är 16, dricka när man är 18, man blir myndig , man får gå i penson när man är 65 . vem bestämmer då hur gammal man ska vara för att hitta den kärleken som är rätt " Tyckte det var smart sagt.  :) Tur att jag är relationsexprert nu ;) Inte alla som kan vara det faktiskt.

Nu ska jag ringa Nathalie. har inte pratat med henne på en vecka tror jag   måste få lite update. :)

Love
Jelena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0