Superwomen!

Jag har fullt upp nu känns det som . Skola, tenta, redovisning, personalfest, möte, måste med jobba en massa. Jag hinner inte med allt o alla just nu så jag hoppas att folk inte förväntar sig att jag ska höra av mig eller skita i viktiga saker jag har för att ha lite "kul "´. För jääävlar va kul ja kommer ha sen när allt detta e över ;)
Det händer saker i mitt liv nu också som INGEN vet om ( jo my big sis Dragana vet nog ganska mkt va som händer, för jag behöver råd ) och som jag inte tänker berätta för nån faktiskt. Känner inte att jag e i behov o det o vissa saker vill man faktisk hålla privat . Men vad kan det va ? Har jag ny kille ? träffar en gammal? Ska jag hoppa av skolan ? ´Har ett hemligt jobb ? Ska jag på en resa kanske från ingenstans ?Har jag blivit lebb o träffar en tjej ? Ska jag flytta kanske o gifta mig ? Jaaaa, ni mkt o tänka på nu va ;)?

Jag vill bara säga också att ja kommer sakna Bojan som fan både privat och på jobbet. Vi har så sjukt kul ihop och han e verkligen en kompis jag litar på till 110 % . Händer det nåt kul o det går bra för mig han blir alltid så glad för min skull att han hoppar av glädje . det är sånt jag behöver och det är därför jag valt och gillat att umgås med honom och prata mkt . Han ger mig bra energi. Jag klarar inte av folk som blir avundsjuka eller helt konstiga för att det går bra för någon . Bojan sprider glädje. Och du ska veta att var du än bor och fast vi inte kommer ses ofta så är du en  vän jag aldrig vill förlora . Du vet var jag finns. Lycka till i Köpenhamn . Vem vet ja kanske också kommer upp o börjar på hotellet vi borde ju ta över profilhotels baby ;) Love u


nee nu ska jag göra nåt hemligt ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0