50 cent, Neyo - Baby by me

Lilli här =) imorgon börjar jag på mitt nya jobb, kom och ät! Jag sa till min chef tidigare ikväll att får jag en anställning så kommer jag att tillföra massa nya gäster, kanske till och med stamkunder, mest skämt, (help!). Men vilket långt pass jag har imorgon, 12-22, no social life!
Åkt äckliga bussturer idag, känt mig äcklig, Gösta är och byter skor och kammrem för han har sprungit 10 000 km. Annars mår han bra ha ha! Det blir skor med nitar på, bra till vintern och snyggt.




Kommentarer
Postat av: Yviiiiiii

Vad är det för jobb du börjat på? Restaurang låter det som i mina öron..

Jag ska också börja blogga nu, bloggade mitt första för några dar sen, men råkade radera hela skiten och sen orkade jag inte mer..he he.

2009-11-10 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0