Festa med dom bästa!

Hade så kul igår. Skulle på bio sen ut sen blev inte så så vi var hon natta först fixade oss lite pratade o hade det mysigt sen stack vi ut. Fan va kul det va å träffa gamla kompisar o folk som verkligen betyder mkt. Jag o B stog o pratade ett bra tag o vi har verkligen saknat varandra man bara kände det . Kul att ja o A e sams igen o att man kunde dansa o prata utan att det kändes konstigt. Känns bra att vissa människor kan växa ifrån vissa saker. Vill inte ha ovänner det e inte min stil o bråka men folk gillar tydligen att ogilla mig och det skiiiter ja i .. Avundsjuka ? Fuck you.
Men iallafall så var det en lyckad kväll vi dansade o fjantade oss. :) Alt blir va man gör det till o e man med rätt folk så spelar inte plats någon roll man har kul ändå :)
Sen låg ja i sängen o snackade i tel med my big sis D fy fan vilken kväll hon hade hahaha . Måste träffa henne sen för mer info men jag har fått feber så får se omhon orkar ta sig hit istället.

Imorgon e jag ledig men får se om jag ska jobba :)

Nu ska jag äta fruktsallad o forsätta vara glaaaad :)

Love
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0