J

Hej :)

Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag super bra , satt och pratade med min bror och hans kompis ett tag och jävlades lite  dom ska nämligen på fest så jag fick ge dom lite råd och blanda lite drinkar till dom .
Kommer ihåg när jag själv var 17 år, fy fan vill inte ens minnas den tiden . det var då man gjorde mest dumheter och alla misstag . Men det är kul och tänka tillbaka nu och skratta åt allt det . Alla dumma killar  jag träffade och trodde att varje av dom  va DEN RÄTTA. Det var verkligen tider.

Idag var jag ledig  så jag lagade mat fixade lite hemma sen  va jag ute och gick, shoppade lite och solade. Ikväll är det Twilight kväll med massa gott för att fräscha upp minnet eftersom det är dax för nr 2 snart  så jag ska börja klä på mig snart .
Jag har dessutom blivit mörkhårig igen . Lite brunt, rött vet inte rikigt vad det är för färg men jag gillar det . Varje gång ett nytt kapitel börjar i mitt liv så byter jag frisyr och hårfärg :D Så nu är det dax igen faktiskt och jag är så glad för det .

Love
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0