J

Jag klarar inte av att vara ledig eller inte ha någonting att göra. Jag är så van vid att ha antingen jobb eller skolan. Jag ringde tom till jobbet o ville joba bara för att jag e ledig från skola . Första dagen på länge jag inte har nåt för mig . Det är skönt att sova länge sen bara slappa framför tv:n å ta det lungt men det funkar för mig i 2 timmar sen vill jag ha nåt. Så jag städade hela huset , mitt rum och nu har jag tänk ta en promenad sen sola. Det behövs det va ett tag sen o jag känner att det e dax .

Efter det måste jag fixa lite saker som jag har skjutit upp hela tiden sen får jag se vad som händer.
Imorgon har vi skola och jag ser inte framemot det , ser bara framemot marcus lektioner nu för vi har så kul . På Den andra kursen fattar jag ingenting så jävla lamt, minns inte ens vad den heter eller va den handlade om . Orka. .

Måste göra nåt nu , jag har faktiskt tom blivit deprimerad och gråtit idag utan någon anledning . Blir väl så när jag blir rastlös. Funderade på att dra ut o shoppa lite men det tar jag på onsdag då jag e ledig igeeen. ååh.

Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0