Spelar ingen roll vad folk säger. .

Hemma från jobbet nu, var där vara i 2 timmar idag och under dom timmarna stog och och hade djupa samtal med grazze. Om livet, kärleken, vänner och så . Hon förstår verkligen o man kan prata med henne om allt. Jag kände hur mkt jag har växt o  börjat tänka mogen . Hon läxade upp mig lite också . Föresten om ni vill ha sjukt snygga skor till bra pris gå in på www.partyshoes.se och klicka hem . Hon och Antonella har hämtat massa snyggt från paris med :)  Ska  åka upp till henne o handa lite snart .

Efter de träffade jag hiba som bjöd mig på lunch och ännu mer djupa samtal . Jag blev så rörd när  jag såg hur glad hon e för min skull o verkligen stolt. Man uppskattar sånt. Vi träffas inte så mkt men när vi väl ses så är det snack i timmar.

 Träffade josef med och köpte ännu  mer medicin . Nu har jag feber för jag är inte van och har fått biverkningar så jag kan inte fika med Bojan som det va tänk , men det blir lunch imogon istället.

Vill verkligen hinna träffa alla o hålla kontakt med alla men jag har sjukt mkt o göra o måste ta det lungt så jag hoppas att ni förstår och att det inte blir sura miner och dålig stämning bara för att man inte hinner ses.

Jag och Nathalie har  inte träffats så mkt bara för båda har saker o göra men vi kan verkligen ändå prata om allt å det va skönt o göra det igår.
På  onsdag eller Lördag blir det fest tror jag , kommer bli kul o träffa grabbarna. Vi kom så bra överrens förra gången :)

Nu ska ja ringa mr right och äta frukt.


 

LOVE
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0