Stalker.

Heej bloggen !

Jag sitter o svarar på sms som min bror får av en tjej . Hon är seriöst den jobbigaste tjejen jag någonsin träffat . Varje sms är " snälla ring mig sen vill höra din röst "  " min plutt " " sötis är du sur varöfr svarar du inte " Och så skriver hon sms efter sms därför tyckte jag att jag va tvungen att rycka in o hjälpa till . Mina svar är " men snälla jag är upptagen "  " asså vad är det med dig "  " Okej " " vi hörs" . Hon verkar inte  fatta att " vi " inte är intresserade så jag ska berätta det snart . Hon är dessutom fet och ful så det är inte precis nån Paris Hilton vi pratar om , då man kankse hade kunnat bita ihop o stått ut med hennes tjafs men jag tycker att min  bror är mer värd än så så nu ska jag dumpa henne åt honom :)

Idag hade jag skola, fick damp på lektionen hade så tråkigt så jag tog bort ALLA mina naglar. På ett sätt är det skönt utan dom  men jag blev van så det är konstigt .Sen år jag med Jonna och Dragana på George, Satt och pratade lite skiiit o skrattade massa dom är så sköna man blir glad :) Imorgon är jag ledig då ska jag först sova ut sen ska jag shoppa sen ska Dragge färga mitt hår. :) Torsdag är det skolan å Fredag e vi lediga igen . Jobbar u helgen sen bär det av till Huvudstaden :) Ska vi najs som fan .

Annars har det väl inte hänt så mkt mer, allt är som vanligt allt rullar på som det ska . Jag mår bra  :)

Nu ska jag göra slut med min brors så kallade stalker tjej !!!




Love
Jelena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0